Friday, August 16, 2013

Čeprav je mraz v zimskih mesecih, ni važno znižani temperature, trdno ledu ali snežni vihar, nič ne more pomagati odpraviti navdušenje naproti božič. Vsako leto okrog 25. december, prav danes je, da je pomembno med fanti mora festivali, božič, to je letni dopust praznovali ljudi po vsem svetu. Zapomni Jezusovo rojstvo. Xmas dan pomeni začetek večjih sezoni Christmastide. Xmas dan je znan kot velik festival in javnost mora počitnic v narodi po vsem svetu, tudi v pravični številnih drugih narodov, praznovanje božiča zrasla Postopoma gotovo ena od njihovih glavnih letnih dejavnostih. Praznovanje božiča lahko bistveno razlikujejo po obliki, ki odražajo različne kulturne in nacionalne tradicije. Ne glede na to, sekularne več Vidiki božič še naprej sprejeti po vsem svetu, na primer obdarovanje, oblikovanje in xmas drevesa. Če boste porabili vsako posamezno minut pri svojem delu in ne plačajo ročno posredovanje okoli prostem, imate zdaj odpreti, pojdite ven in odpreti svojo vizijo na splošno, boste opazili, okovom povsod, kot tudi svojo hišo, je dobro urejena tudi Božično drevo. Med festivalom pomembnega grozdja, nihče ne more držati ven iz veselo vzdušje bo dal otaku sme znižati theire najljubših iger, pridejo skupaj uživate skupaj. Kaj pa ti? Ali ni že čas za počitnice? Kaj lahko storite, da se Praznovanje velikega festivala? Za mene, čeprav sem še vedno v zemeljske, imel sem popolnoma obkrožena je skozi močno božično vzdušje, trgovin, oddelkov trgovin, kot tudi ob straneh ulice, kjer so drevesa zadovoljni z lepimi nakit. Prejemanje darilo idej in me vedrega. Prenos na moj kratkim kupil Nike obutev, hoja v pubu z mojimi tesnimi prijatelji in čast velikega dan skupaj Izgleda, Ive moja najljubša izbira voljo. No, mi upamo, da ste se zabavali in vesel Božič! Poslušajte, otroci pojejo: vesele božične praznike na You Want You Want You Want za Merry Christmas Merry Christmas, skupaj z Happy leta. Dobro novico Nudimo vam in vašemu kin dobre novico za božič skupaj z Happy leta.

Oh, prinesi nam figgy puding Oh, prinesi nam figgy puding Oh, prinesi nam figgy puding in skodelica dobre volje ne bomo šli, dokler ne bomo pridobiti nekatere Mi ne bo šel dokler ne dobimo nekaj Mi ne bo šel dokler ne dobimo nekaj, tako da bi nekateri tukaj

Vesel božič You Want You Want You Want za Merry Christmas Merry Christmas, skupaj z Happy leta....

0 comments:

Post a Comment

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!